Nastavení cookies

Na našem webu používáme cookies.

Některé z nich jsou k fungování stránek nezbytné, ale o těch ostatních můžete rozhodnout sami.

Novinky - článek

Škola v přírodě s plaváním

8.10.2023. Kategorie: Základní škola

Školní rok sotva začal a my už máme za sebou první velkou společnou akci - školu v přírodě, kterou jsme zorganizovali ve spolupráci se ZŠ pro děti. Strávili jsme tak 5 dnů v překrásném prostředí beskydské Horní Bečvy.

Nešlo však o klasickou školu v přírodě tak, jak ji známe. Její hlavní náplní byl totiž intenzivní plavecký výcvik. Děti se pravidelně 2x denně účastnily plavecké výuky v místním bazénu. Rozděleny do dvou družstev podle věku se střídaly ve vodě, aby se naučily základním plaveckým dovednostem. Zbývající čas pak trávily hlavně v přírodě - při sportovních hrách na zdejším hřišti, na  prolézačkách, ale také na procházkách v okolí, např. v lese, u přehrady nebo u blízkého pískovcového lomu. Každý večer na děti čekala společná zábava (stolní hry, hudební večer, výtvarný večer a diskotéka). Ve čtvrtek se v rámci projektového odpoledne naučily několik retro her z dob minulých, kdy jejich rodiče či prarodiče byli sami ještě dětmi.

Po celou dobu pobytu se o děti starali instruktoři plavecké školy a samozřejmě paní učitelky
a paní vychovatelka.

Ubytování v hotelu Duo Retro bylo velmi příjemné a vynachválit jsme si nemohli i výborné jídlo, které nám každý den chystali milí kuchaři a kuchařky. A počasí? To snad v polovině září ani nemohlo být lepší.

Na klasické učení tentokrát nebyl čas. Ale s tím jsme počítali a teď, když už jsme zase zpět ve škole, se vše snažíme dohnat.

Pozn. Více fotografií najdete v této galerii

A reakce samotných dětí? Posuďte sami…

Moc jsem si to užila. Klidně bych jela znova. Nejvíc se mi líbila diskotéka. Také byli moc super instruktoři. A obědy. Ale nejradši bych tam byla 9 dnů a plavala jen jednou denně.
(Eliška P., 5. roč.)

Moc se mi líbilo, jak na nás instruktoři byli hodní. Trochu mi vadilo, že toho plavání bylo hodně. Na jídle bylo dobré, že jsem se vždy dosyta najedl. Byla tam velká zábava a potěšilo mě, že jsem byl na pokoji se svým kamarádem. Škola v přírodě byla super.
(Erik P., 5. roč.)

Škola v přírodě byla super. Ani chvilku jsem se nenudila. Byla tam zábava, ráda bych si to zopakovala. Ani mi nevadilo, že jeden den bylo škaredě. Plavání nebylo špatné. Chtěla bych poděkovat za krásnou akci. (Ellen P., 5. roč.)

Po prázdninách jsme přišli do školy a paní učitelky nám oznámily, že za pár dní bude škola v přírodě. Pár dní uběhlo a jeli jsme. Náš hotel se jmenoval Duo Retro. První den jsme si vybalili. Na pokoji jsem byl s Erikem. Po chvilce jsme se seznámili s instruktory. A potom jsme šli plavat, pak jsme měli odpolední klid. Druhý den jsme plavali a pak jsme šli na procházku. 3. den jsme měli večer výtvarku.
A ve čtvrtek diskotéku. V pátek jsme měli volné plavání.
(Daniel H., 5. roč.)

Školu v přírodě jsem si dost užila. Když jsme odjížděli, bylo mi smutno a říkala jsem si, jestli to vůbec zvládnu. Když jsme s kamarádkou viděly pokoje, dost jsme se zděsily, ale stejně jsme moc času na pokojích nestrávily. Plavání bylo super, ale na konci se mi už vůbec nechtělo. Procházky se mi taky moc líbily. Krásné byly rozhledny a taky příroda. A ve čtvrtek jsme to ukončili diskotékou, která byla super. (Tea, 5. roč.)

Byli jsme ubytovaní v hotelu Duo Retro. Instruktoři byli velice hodní, dali nám 15 minut volné zábavy, ale když jsme nezlobili. Snídaně byly luxus, protože jsme si mohli vzít, co chceme. K večeru jsme měli velkou zábavu. Taky dobrá věc byla, že paní učitelka Kučerová četla na dobrou noc.
(Vojtěch, 5. roč.)

Moc se mi líbili instruktoři. Zaujala mě obrovská houpačka. Líbily se mi i retro hry. A ta opičí dráha byla taky skvělá. Moc se mi to líbilo.
(Eliška K., 5. roč.)

Škola v přírodě byla fajn. Líbilo se mi plavání a když jsme šli k přehradě. Vařili tam opravdu dobře. Pokoj byl velký, spalo nás tam 9 holek. Byla tam sranda. Trenéři byli kamarádští. Naučili mě plavat. U hotelu bylo hřiště. Venku jsme hodně sportovali. Chvíli jsme si venku mohli hrát. Přišly nám dopisy od rodičů. Moc se mi tam líbilo. Jela bych znova.
(Miriam J., 4. roč.)

Ve škole v přírodě se mi líbilo, jak jsme byli na hřišti. Také mi chutnaly obědy. Líbily se mi všechny večery, ale nejvíc se mi líbila diskotéka. Byla tam hezká příroda. Akorát se mi nelíbilo, jak jsme brzo vstávali. A líbily se mi retro hry. Docela mě bavila cesta autobusem.
(Viola B., 4. roč.)

Škola v přírodě se mi moc líbila. Měli jsme tam výborné snídaně, obědy, večeře. Chodili jsme na procházky a na hřiště. Byli jsme se dokonce podívat na přehradu. Měli jsme hezké ubytování. Měli jsme se tam dobře.
(Filip M., 4. roč.)

Bylo to super. Chci jet znovu. Postel byla vynikající. Spal jsem v pokoji č. 406. Jídlo bylo dobré.
(Petr F., 4. roč.)

Plavat bylo skvělé, protože jsme se tam moc bavili, ale i učili. Instruktoři byli zábavní a taky moc hodní. Ubytování se mi líbilo. Naučili jsme se retro hry, nejlepší byla ta s provázkem. Byla tam moc hezká příroda.
(Agáta L., 4. roč.)

Na škole v přírodě se mi líbilo plavání a byla tam dobrá jídla, ale slané polévky. Líbil se mi náš pokoj. Venku byly bezva prolézačky na laně. Trenéři byli super. Ale škoda, že jsme neplavali venku. Šli jsme ke kamennému lomu a k přehradě. Chvíli jsme si mohli hrát venku. Hotel Duo Retro byl skvělý. Dobře se mi spalo. A trenéři nás naučili plavat. Vždycky jsme byli chvíli na pokoji, abychom se stihli převléct do plavek.
(Ariana S., 4. roč.)

Líbilo se mi ubytování. Plavák byl zábavný. Měla jsem s holkami pokoj, bylo nás tam 9. Hodně jsem se zabavila. Obědy byly dobré.
(Veronika V., 4. roč.)

Líbilo se mi ubytování. Měli jsme tam dobré snídaně. Líbilo se mi hřiště. A líbilo se mi čtení pohádky na dobrou noc.
(Jakub B., 4. roč.)

Bylo to skvělé. Líbilo se mi plavání a instruktoři byli hodní. Jídlo bylo moc dobré. Chodili jsme na procházky. Šli jsme na procházku ke kamenolomu.
(Patrik, 4. roč.)

Moc to tam bylo krásné. Byl tam vnitřní i venkovní bazén, ale koupali jsme se uvnitř. Vedoucí tam byli hodní a srandovní. Nejvíce se mi líbila diskotéka. (Karel Š., 4. roč.)